|
Kære haveejere
Bestyrelsen vil gerne minde om de
gældende regler for parkering i foreningen, som blev
vedtaget på generalforsamlingen.
Det er vigtigt, at der kun parkeres én bil ud for den
respektive have. Det er ikke tilladt at benytte haver uden
bil til at omgå reglerne, så man fortsat har to biler
parkeret i området. Denne praksis er meget uhensigtsmæssig
og i strid med beslutningen fra generalforsamlingen.
Gæster, bil nr. 2, samt firmabiler skal derfor parkeres på
den store parkeringsplads.
Samtidig vil vi informere om, at numrene ved
trailerpladserne bliver fjernet, så alle fremover frit kan
benytte de ledige trailerpladser. Der etableres desuden
yderligere trailerpladser ved mosen, som heller ikke bliver
faste pladser.
Det er også besluttet, at man fremover må parkere sin
trailer inde i egen have, hvis man ønsker dette.
Vi håber på alles forståelse og samarbejde, så vi sammen kan
sikre gode parkeringsforhold i foreningen.
Med venlig hilsen
Bestyrelsen HF Grundet. |